INS ori comunică date false ori dezinformează!


Foarte recent Institutul Naţional de Statistică (INS) a oferit rezultatele Recensământului desfăşurat în 2011. Datele le găsiţi aici şi ele sunt ŞOCANTE, după cum voi demonstra. Nu ştim de ce presa (şi tembeliziunile în special) au evitat lucrul cel mai important, trimiţând dezbaterea dooar spre legătura cu Referendumul din vara trecută.

Ţineţi-vă bine! Vă mai spun încă o dată că urmează date ŞOCANTE!

Deci doamnele şi domnii ziarişti, urmând tonul dat de mai-marii de la INS, afirmă peste tot că populaţia România ar fi scăzut cu „doar” 1.559.300 de persoane: de la 21.680.974  în 2002, la 20.121.641 în anul 2011, cu precizarea că rezultatele preliminare anunţate în 2012 precizau doar 19.042.936 persoane. Semn că s-au chinuit mult de tot ca să umfle cifrele.

Dar, dacă vom lua cifrele privind structura ETNICĂ a României, rezultatele sunt uluitoare:

ţiganii: 535.140 în 2002; 621.600 în 2001

ucrainieni: 61.098 în 2002; 50.900 în 2011

turci: 32.098 în 2002; 27.700 în 2011

germani: 59.764 în 2002; 36.000 în 2011

ruşi-lipoveni: 35.791 în 2002; 23.500 în 2011 (dar pesemne acum nu i-au inclus şi pe ruşi la acest capitol)

tătari: 23.935 în 2002; 20.300 în 2011

Până acum observăm că, exceptându-i pe ţigani, toate celelelate minorităţi sunt în descreştere.

Ne apropiem de punctul culminant, aşa că ţineţi-vă bine:

maghiari: 1.431.807 în 2002; 1.227.600 în 2011.

Şi acum marele şoc:

ROMÂNI: 19.399.597 în anul 2002; la Recensământul din 2011 s-au declarat doar 16.792.900. Aritmetica elementară arată că românii erau în 2011 cu 2.606.697 mai puţini decât cu 9 ani înainte. Deşi populaţia a scăzut, spun oficialii, cu doar 1.500.000. Ceva nu se potriveşte.

Şi de ce nu se potriveşte? Păi observăm că, de calculăm pierderile procentuale ale diverselor etnii, ne învârtim pe la 85-86% număr de persoane faţă de anul 2002. Dar cifra totală a populaţiei INS afirmă că este la 92% faţă de 2002.

Şi ajungem la două posibilităţi:

– fie există alte minorităţi care au crescut fulminant şi au făcut ca populaţia României să nu descresască la acel procentaj de 85-86%, pe care-l indică persoanele aparţinând majorităţii şi minorităţilor;

– fie avem de-a face cu o minciună crasă, populaţia actuală fiind undeva la 18.500.000, dacă, urmând cele constatate din declaraţiile privind apartenenţa naţională, scădem din totalul populaţiei din 2002 acele 15%.

Lăsăm la o parte realitatea celor câteva sute de mii de basarabeni care şi-au redobândit cetăţenia şi şi-au declarat apartenenţa etnică în cadrul recensământului. Aceştia au contribuit la sporirea numărului de etici români, ceea ce înseamnă că declinul naţional este încă şi mai mare, poate chiar de 3 milioane de etnici români.

Fiecare poate să facă aceste exerciţii de aritmetică pentru că cifrele din 2002 sunf oficiale şi le aflaţi aici, pe siteul INS.

UNDE A DISPĂRUT ACEL MILION DE ROMÂNI CARE NU IESE LA SOCOTEALĂ?

Anunțuri

3 răspunsuri la „INS ori comunică date false ori dezinformează!

    • INS este condus, după câte îmi pare, de oameni şcolarizaţi cu mult înainte de căderea comunismului.
      Dar şi aşa-zisele „rezultate de la Bac” sunt înşelătoare, pentru că în numărul picaţilor sunt cuprinse şi acele persoane care încearcă de ani de zile să treacă de acest examen.

      Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s