Altă campanie „umanitară”, aceleaşi minciuni


Altă campanie zisă „umanitară” cu care ne procopsirăm! Cică sunt unii acum care se vaită de sănătatea dentară precară a românilor şi au venit să-i ajute. Să le dea, cică, o periuţă de dinţi (gratis! că românul se aruncă imediat la tot ce-i gratis) şi să-l înveţe care-i treaba cu produsele „Aquafresh”, „Sensodyne”, „Parodontax” şi „Corega”. Dacă te uiţi mai bine observi atunci şi comapnia care produce toate aceste minunăţii: GlaxoSmithKline, sponsorul zisei campanii care sună atât de frumos şi înmiresmat („Zâmbeşte România”). Ce uită să pomenească respectivii „stomatologi” umanişti este morsul îmbălsămat de FLUOR.

 

Da, pentru că toate aceste „bunătăţi” cu care sunt îmbiaţi românii conţin în componenţă fluoruri. Adică OTRAVĂ! Fluorizarea pastei de dinţi – dar şi a apei – nu numai că otrăveşte corpul dar măreşte incidenţa cancerelor. Şi pentru ca dezastrul să fie şi mai mare, fluorizarea contribuie şi la TEMBELIZARE, inhibând activitatea creierului. Aceşti pretinşi stomatologi uită să spună, atunci când agită prin presă studiile lor de trei parale, că în numeroase ţări auropene (şi nu numai) fluorizarea pastei de dinţi a fost INTERZISĂ. Fluorizarea apei la fel. Nu spun acest lucru nici „stomatologii cu pricina” – în fapt agenţi de relaţii publice şi de publicitate. dar nici indivizii care activează în presă. Pentru că la mijloc de fapt vorbim de SFÂNTUL PROFIT. Aşa că, din cauza acestui SFÂNT PROFIT nu veţi auzi nici de aici înainte prin presă de vreo problemă cauzată de florizarea apei sau a pastei de dinţi. Pentru că acest lucru nu l-ar permite angajatorul. GlaxoSmithKline, adică, sau alţii ca el.

Dar cine este GlaxoSmithKline?, mă veţi întreba. Păi, cum! Nu vă mai amintiţi? Aceeaşi mare organizaţie „umanitară”, care ţinea morţiş să vaccineze copilele din România (dar şi băieţeii) cu vaccinul anti-papilomavirus. Că doară fetiţele din România sunt nişte potenţiale curve care se pot molipsi cu oarecari boli sexuale. Aşa că se gândise respectiva firmă – evident, numai şi numai din motivaţii umanitare şi filantropice – să protejeze România de acest flagel. A, că s-au semnat şi nişte contracte oneroase, acestea s-au făcut doar aşa, din politeţe. A, şi că nu se dovedise legătura intrisecă între respectiva papiloma şi cancerul de col uterin, păi asta ţine de lipsa la Români a capacităţilor extrasenzoriale şi de anticipaţie (gen ghicitul în bobi) prin care constatarea riguroasă din punct de vedere ştiinţific devine caducă şi în divergenţă directă cu interesele. Cu alea financiare.

 

Aşa că una din două: fie puneţi botul la aceste campanii publicitare şi aceptaţi să vă otrăviţi şi să mai şi daţi voi bani pentru asta; fie LE DAŢI UNA ÎN BOT tuturor acestor „filantropi” cu conturi grase.

 

PS: una din temele respectivei campanii publicitare constă în prezentarea „situaţiei  jalnice a igienei dentare” demonstrată prin faptul că la ţară o periuţă de dinţi ar fi schimbată o dată la 10 ani. Nu ştiu cum se face dar eu am văzut acolo, la ţară, rubedenii care, la cei 70-80 de ani, cu toată „igiena lor precară dentară” spărgeau nucile între dinţi. În schimb eu, aici, în oraşul ăsta protejat de GlaxoSmiţi din toate colţurile, am dantura făcută praştie. Şi nu sunt, cred, singurul. Ceea ce înseamnă că trebuie să săutăm cauzele în altă parte şi nu acolo unde vor să ne uităm GlaxoSmiţii profitului cu orice preţ.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s