Bookfest 2015: sinucigaşul Doru Viorel Ursu


O carte despre evenimentele din anii 1989-90-91 – „Arta sinuciderii” scrisă de fostul ministru Doru Viorel Ursu în tandem cu Ana-Maria Cristina Săndulescu. Apărută la Editura Didactica Publishing House, a fost lasnată pe data de 23 Mai 2015 în cadrul Salonului internaţional de carte Bookfest. Invitat la lansare, şi jurnalistul Cătălin Striblea.

Nu ştiu cât credit s-ar putea acorda informaţiilor pe care se presupune că le furnizează fostul ministru al Internelor, Doru Viorel Ursu. Nu am achiziţionat carte, nu am citit carte şi nici nu ştiu când o voi putea răsfoi. Dar, auzindu-i şuvoiul de vorbe pe care le emitea fără să transmită nici un răspuns de substanţă, precum cele de la întrebările pe care i le-am adresat (minutul 23.58 din înregistrare),, nu-mi fac mari iluzii.

Ce curiozităţi am avut? Doar vreo două. Prima a plecat de la precizarea domniei sale cum că în decembrie 1989 ar fi putut fi el acela care să conducă instanţa de judecată a lui Nicolae Ceauşescu, pentru că era preşedintele Tribunalului pe zona Târgovişte. Şi deci am fost curios dacă procesul ar fi fost la fel de stalinist. A doua problemă era referitoare la numărul de cadre de miliţie cu trecut stalinist reîncadrate după Decembrie 1989.

 

Lasă un răspuns

