Gala UCIN 2016: Stere Gulea despre TVR şi starea cinemaului românesc


Interviu realizat cu preşedintele juriului premiilor UCIN, domnul Stere Gulea, prilejuit de desfăşurarea Galei UCIN 2016, ce a avut loc pe 16 mai 2016 la Cercul Militar din Bucureşti.

 

Gala UCIN 2016: Vartan Arachelian despre situaţia Televiziunii Române


Interviu realizat cu domnul Vartan Arachelian, prilejuit de desfăşurarea Galei UCIN 2016, ce a avut loc pe 16 mai 2016 la Cercul Militar din Bucureşti.

SITUAŢIA DIN TVR: câţiva din lista de mai jos ar trebui să ajungă la puşcărie


Aflăm că excluderea TVR din cadrul Eurovision e cauzată de datorii faţă de EBU acumulate în ultimii 8 ani. dar cine-s indivizii care au condus instituţia şi, deci, care ar fi trebuit traşi la răspundere, asta văd că nu mai spune nimeni. Atunci îi amintim noi pe respectivii directori ai TVR:
 
– 2007-2010 Alexandru Sassu, în mandatul căruia s-au derulat alegerile prezidenţiale câştigate de Băsescu (al doilea mandat) şi la care TVR a cedat ruşinos dreptul de a prezenta dezbaterile între candidaţi. Nu numai ruşinos dar şi ILEGAL
– 2010-2012 Alexandru Lăzescu. preşul cu care se ştergea Băsescu pe picioare şi în mandatul căruia doamna colonel Rodica Culcer tăia şi spânzura la redacţia ştiri
– 2012 (dar nici măcar o lună de zile) Radu Călin Cristea
– 2012-2013 Claudiu Elwis Săftoiu, ce a pendulat politic între Marinar şi Varan
– 2013-2015 Stelian Tănase, fost tartore la GDS şi, sub preşedinţia sa la TVR, tartore şi la instituţia publică de vreme ce a oprit chiar în timpul emisiei un documentar celebru („Moştenirea clandestină”)
– 2015-prezent Irina Radu
Sub mandatele unora de mai sus camarila ‘telectualilor lui Băsescu (Patapievici, Liiceanu, Pleşu) a încasat bani frumoşi. Am dori să ştim şi câţi. Poate o anchetă DNA s-ar lăsa şi cu arestări în rândul ăstora. În perioada lui Stelian Tănase remarcăm şi reşapare unor goarne băsiste pescuite indeosebi de laBe1TV, cocoţate acum pe sticla telejurnalelor postului public. Am dori să ştim iarăşi câţi bani sunt în joc şi pe ce criterii s-au făcut angajările. O fi rost de DNA şi aici?

Răspundem ascultătorilor: influenţă media


– Putem să-i numim pe ziariştii care preamăresc Mossadul drept „agenţi de influenţă”?

– Nu, nu-i puteţi. Cei la care vă referiţi pot fi numiţi limbişti. Dacă le-am spune spune „agenţi de influenţă”, ar trebui să-i credităm cu mai multă „intelligence”.

ANTENA 3, EXECUTATĂ DE ANAF LA ORDINUL NORVEGIEI?


Din 2015 ANAF desfăşoară o aşa-zisă „campanie media” pentru atragerea simpatiei publicului. Aceasta e plătită, majoritar, din FONDURI NORVEGIENE. Ca un făcut, acelaşi ANAF s-a trezit – după un an şi jumătate! – să execute silit (şi s-o facă sănătoşi) averea lui Voiculescu dar evacuând forţat tocmai postul de televiziune care a declanşat mediatic scandalul ce a pus Norvegia – stat socialist (sic!) – într-o postură foarte proastă.

 

Mă cam doare undeva de Latrine dar de ANAF mi-e scârbă şi mai mult. Cu atât mai mult cu cât astfel se bagă sup preşul mediatic adevăratul scandal ce îi are în vizor atât pe deputaţii care pretind că reprezintă minoritatea ţigănească, cât şi pe însuşi fostul şef al ANAF. Jivinele astea nu aveau îndeletnicire mai bună – conform DNA – decât să prăduiască din banii destinaţi ajutorării ţiganilor. Iar totul se petrecea (prăduirea adică) exact în momentele în care măreţii „agenţi anti-fraudă” îi hăituiau pe nişte amărâţi de ţigani care vindeau urzici în piaţă. Cică, nu aveau certificat de producător. În ăst timp, pe ecranele tembelizoarelor se difuzau minute în şir de campanie publicitare pro-ANAF. Campanie plătită – reamintesc – din bani norvegieni.
Apropo, or fi fost difuzate asemenea clipuri şi pe Antene?
UPDATE:
Nu! Clipurile respective nu au fost realizate cu bani norvegieni, ci cu bani europeni. Deci, tot prăduiţi şi ei, tot un fel de corupţie oficială prin care presei zise „româneşti” i se bagă ciolanul în gură ca să tacă. Campania cu bani norvegieni urmează să se desfăşoare abia de acum încolo. Vom reveni, poate.

 

Alogenii de la ProTV falsifică imnul de stat al României


Am deschis întâmplător pe ProTV, tocmai când începea emisiunea „Vocea României” şi se cânta imnul de stat. Numai câ, surprinzător ori ba, nu au fost rostite tioate cele 4 (PATRU) versuri din imnul ţării, cui numai trei din acestea. Vă rog ca fiecare din voi să protesteze pe pagina acestei emisiuni pe care o emite canalul alogen ProTV. Eu le-am urcat următorul răspuns:
„DE ce falsificaţi imnul României?! Nu vă e ruşine? Acesta are 4 (PATRU) strofe, nu trei, cum v-au impus patronii voştri alogeni:

 

„Preoţi cu crucea-n frunte căci oastea e CREŞTINĂ 

Deviza-i Libertate iar scopul ei preasfânt 

Murim mai bine-n luptă cu glorie deplină 

Decât să fim sclavi iarăşi pe vechiul nost pământ” 

 

HUOOOOOO!!!!”

 

Vă rog să reacţionaţi şi voi cu răspunsurile voastre pe adresa de Facebook a emisiunii pentru că aşa nu se mai poate! Prea ne calcă toate leprele astea simbolurile în picioare!

PS: marii „hartişti” (şi nici juraţii) nu au habar, se pare, nici ce este acela „REFREN” de vreme ce au uitat să-l cânte la celelalte strofe.